Hej sverige!

Later som de gar ypperligt for oss i OS, de gillar vi att hora har borta! speciellt eftersom jag misstanker att halva sverige ar har och reser i australien, har nastan bara traffat svenskar.. kul.
Har ar allt annars som vanligt, dagarna borjar vi med en gratis frukost pa varat hostel (som vi btw bara betalar 10 dollar for att bo pa, mindre an 70 kr alltsa) sen hanger vi i lagunen och forsoker jobba pa fargen (jag gor mitt basta henrik) Idag har vi aven varit i vag pa en utflykt till stora shoppingcentret har i krokarna och inhandlat grejer till en overaskning for E&J.

Nu sitter vi och vantar pa att de ovantade regnet ska ga over och allt emelie och jonas snart ska komma med bussen, kanns bra att vi ska ses igen, prata lite over kommande planer och sa vidare eftersom vi snart har natt hallplatsen pa varan resa, nu maste vi borja tanka pa hur vi ska ta oss ner igen.. kan bli spannande!

ha de bast!

KRAM LINN


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ferry tog också guld! Vad fick E och J för överraskning?

2010-02-17 @ 17:19:45
Postat av: Mamma

Whitsundays har en webbkamera! Jag har redan kollat hur vågorna rullar men det är lite för mörkt än. Tänk om ni kunde gå dit och vinka till oss då ni väl är framme!

2010-02-17 @ 17:33:00
Postat av: Mamma

Träffade Lotta idag. Hon rekommenderar VARMT Darwin. Måste se outback annars har man inte varit i det riktiga Australien! Kram

2010-02-20 @ 22:06:12

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0