Bundaberg

Hej allihopa! för er som missat de så befinner vi oss just nu i bundaberg, fruktplockningen och romens stad. Vi bor förtillfället i ett gammalt fängelse som är omgjort till hostel, väldigt mysigt.. not! Vi har varit här i 5 dagar och de har regnet alla dagar förutom idag, så jag och ottilia vågade  oss ut på en promenix till romfabriken för att se hur allt går till,  rätt intressant!
Jobb väntar vi fortfarande på att få, men vi litar inte riktigt på chefen vi har på vårat hostel.. för mer info läs Ottilias blogg (Ottiliadownunder.blogg.se) ja de va väl den lilla uppdateringen jag hade att komma med. En ny kamera har jag föresten införskaffat mig eftersom den andra fick lite för mycket sand i sig på fraser och har vägrat funka sedan dess.

Hoppas ni har de bra hemma! ta hand om varandra!

MASSA KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Mamma

Som jag sa till Ottilia; åk någon annanstans! Kram

2010-02-04 @ 18:09:00

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0