Frächa klubben

Hej allihopa nu befinner vi oss i Airlie Beach. Bussresan hit gick faktiskt riktigt bra, lang men bra! Vi hade lite problem med vindrutetorkarna, sa busschaforen stannade hela tiden, sen blev vi forsenade i townsville for som skulle fixa de dar, men som sagt resan gick bra!
va jatte trakigt att saga hejda till alla igar, vi har verkligen blivit lilla familjen! men vi planerar att besoka alla och dom oss sa de ar nog inte de sista vi sett av folket fran nomads hoppas jag!

Va sannerligen inte bara att ta de lugna nar vi stannade har i airlie for vi hade ju inte bokat nat boende, vilket visade sig vara otroligt dumt av oss! for allt va full bokat, vi gick runt till samtliga hostel har inne i airlie, men INGET! tillslut hittade vi ett iallafall, som ligger 1 km utanfor sjalva staden! men de va ju varat enda val sa de fick de bli! Direkt vi checkat in blev de sangen och powernap i tva timmar! verkligen val behovligt! sen nar vi vaknat till liv igen tog vi gratis bussen in till centrum. Jag har namligen fatt konstiga sar lite har och var sa vi gick till ett apotek for att be om rad.. Men dom dar sa att dom aldrig sett na liknande forr och att de troligen va bast att kontakta en doktor, och som tur va fick jag ocksa tag i en som va i krokarna sa jag fick nastan traffa han pa direkten. Visade sig att jag har nan sorts hudbakterie, sa nu knaprar jag antibiotika 2 tabletter 3 ganger om dagen.. en hard dos for att bli av med skiten!
verkligen fracha klubben jag och ottilia, hon ar jatte forkyld och jag ater medicin! Doktorn sa ocksa att jag borde ta de lugnt och inte resa sa mycket nu.. och vi som just borjat varan resa nerat som vi planerade att gora pa en ganska tajt tidsplan... sa vi har fatt tanka om lite! vi kommer nog inte aka till bundaberg utan direkt till brissan och kanske vara dar i en vecka sa vi kan  vila upp oss och forhoppningsvis bli battre for att resa sjuk ar verkligen inge lajbans! sa de blir en 18 timmars bussresa i morgon... jippi!

na nu ska vi tillbaka till hostelet och ta de lugnt, 20.05 lokaltid gar varan buss!

Vi hors !

PUSSAR&KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken osis med alla krämpor. Hoppas att medicinen biter bra. Visst vet du att du inte ska vara ute i solen då du äter pencillin? Håll dig inne i bussen du! Petra bor i Geelong söder om Melbourne efter Great Ocen Road. Du får säga till om jag ska kontakta henne! Har ni bestämt utresedatum? Kram

2010-04-04 @ 18:58:44

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0