snart, snart

Nu är allt i stort sätt klart inför resan! igår va de precis en månad kvar tills vi sitter på ett plan härifrån.. overkligt!

Sprutorna är tagna, handpenning och den faktiska fakturan är betalda (så nu är jag fattig som en kyrkråtta, inga onödiga utläggningar för mig dom kommande 8 månaderna de är en sak som är säker), arbetsvisumet är jag fått och samlandet av referenser och viktiga papper är i fullgång,
Det enda som behövs nu är en mäktig väska och en grym försäkring så är de klart för avfärd! De svåraste kvar vill säga! är as dålig på detta med försäkringar och väska lika så, hur stor ska man ha och sånt?

Elefanterna i magen har iallafall vaknat till liv, är lite små orolig inför den kommande långa resan i luften, sen turkiet resan är jag livrädd för att flyga och tänk dig då 24 timmars resa med en massa luftfärd, starter och landningar.. Jag hoppas jag får sova hela tiden!

Menmen vi ska inte gå och skrämma upp oss i onödan, eller jo de är väl just de vi ska göra, är ju kommande halloween snart så då är ju hela veckan här fylld med läskiga, skrämmande saker. Det blir folkan för mig iår igen, får hoppas de blir bättre än förra årets upplaga. Vet dock inte vad jag ska vara än... men de löser sig nog
Ha de bra!

Kram Linn

halloween-08


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0