Fredag den trettonde

Fredag den 13e och detta har hänt.
Jag har fått mig ett australiensiskt mobilnummer skickat till mig på mejlen.
Har ringt upp en del försäkringsbolag och tror jag bestämt mig för europeiska, måste bara bestämma mig för om jag vill ha help line plus eller back up extended, svårt val! 
Jag har även vaccinerat mig mot svininfluensan idag, gick jätte bra och de va skönt att fått de bortgjort! plus att mamma slipper oroa sig. Lyx att man än så länge är betraktad som i riskgrupp eftersom man är vårdpersonal så man fick lite VIP-behandlig, de va nice!

Sen så har en tjej i från Work and travel ringt till mig idag, en jätte trevlig. Hon ville bara ringa och höra så allt är okej och lungt inför resan. Va jätte skönt att prata med henne för hon hade själv varit ute och backpackat i australien och gjort allt som vi i princip tänk göra så hon hade ju svar på allt och lite till , så nu är jag jätte taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0