brisbane

Hej sverige!

nu har vi lamnat underbara byron bay for att fortsatta varan resa. varan sista dag firades med att de va julfest pa varat hostel, en massa mat och alla nyvunna vanner, kunde inte blivit battre, sen blev de en stor brasa pa stranden.

men de va igar de, nu sitter vi i brisbane, pa varat YHA hostel, kanns som vi nastan alltid byter upp oss rumvis nu mera, for fint bor vi, lite litet kanske men de far man ta! vi har aven lyxat till de med att ha egen internet tillgang pa rummet i 7 dagar, sa kan bli fler inlagg och bilder harifran! Nu ska vi ut och se oss runt va de ar for stalle vi hamnat pa!

Hoppas ni alla fick en fin jul och god fortsattning! VI HORS!

KRAMKRAM

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj är ni redan framme! Jag hade just tänkt Smsa för att höra om ni satt på bussen. Pappa och Oskar är ute och skottar snö. Jag ska ge mig ut på en promenad fast en kort en. Jag är fortfarande förkyld. Hur långt i mil är det mellan Bayron Bay och Brisbane? Kram

2009-12-26 @ 11:28:24
Postat av: mamma

Här snöar det oavbrutet och Oskar börjar längta efter en snöskottningsfri dag. Såg på emelie och jonas blogg att tidsskillnaden nu är 9 timmar. Stämmer det? Vi ska åka till Umeå någon dag och skaffa oss en ny webbkamera så den är redo till nyår. Ha det så bra! Kram

2009-12-27 @ 10:59:03

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0