HOUSEKEEPING

Hej allihopa! Nu va de minsann ett bra tag sen jag skrev, men sa ar de nar man nu tagit tag i livet och borjat jobba. 9.30-13.30 , 6 dagar i veckan. Kanske later ratt mycket men varan chef ar hel skon och uppmanar oss konstant till att ta raster - man ska ju inte slita ut sig. Vi ar foresten alla som nu stadar i fran sverige (sju stycken) vilket ar ratt skoj!
Sen bor vi faktiskt numera i staff rummet, typ de ackligaste rummen pa hela hostelet, blir mycket lukta gott grejer dar inne

Annars ar allt har som vanligt, igar hade vi BBQ med hela varat lilla gang for att en av oss akte vidare till malaysia igar, trak men va gor man. Vi far se hur lange de blir att vi stannar har, ar ju ratt soft har men dagarna borjar se for lika ut, mer utanfor hostel aktiviteter borde vi styra... Men inte ikvall for da ar de film och pizzanight pa hostelet, blir kul!

De va la allt jag hade att komma med, om de ar nat som ni tycker jag missar beratta i mina inlagg hojta bara till sa ska jag forsoka ratta till de hela.

Annars hall er borta fran vagarna och ha de bra!

MASSA KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0