Dom fyra musketörerna

Hej sverige hoppas ni lever och mar! ber om ursakt for den daliga uppdateringen med bilder men vi far inte ladda upp bilder pa datorerna har pa peter pan men jag och otto ska ta oss i kragen nan dag och kopa oss lite internet tid pa hostelet sa vi kan visa er lite va som pagar harborta.

Annars  ar de bara fint har borta, forutom de faktum att folk som vi gillar borjar rora sig vidare har i landet, trakigt men vanner for livet har man minsann fatt! Nagra som man INTE kan kalla vanner ar dom tre sluskengelsmannen som nyligen flyttat in i staffrummet, finner inga ord och jag haller pa att explodera, grisar verkligen, har jobbar man och stadar mer an 25 rum om dagen och kommer tillbaka till rummet for att vila och da ser de ut som fasiken i varat kok och pa toan, inte nog med de sa forsoker dom hela tiden vara sadar drygt flortiga med oss hela tiden, jag kommer koka over om de sker mer de ar en sak som ar sakert!

Igar bestamde vi oss foresten jag, otto, olle, jonas och emelie for att vara lite extrema. Otto och olle hoppade bungyjump och jag, jonas och emelie akte bungygungan, sjuuuukt kul alltsa, en gunga 45 meter over marken och sen bara slappa allt och gunga over allt och alla, se cairns i fran ovan! vilken kansla!!

Antar att ni hort de redan dar hemma , men for er som missat sa ar de sa att vi fyra musketörerna snart bli tva, den 23 mars flyger emelie och jonas till sydney for att sen fortsatta sin resa hem, emelie har fatt chansen pa ett toppen jobb som hon maste infinna sig pa redan i april sa dom maste hem, kanns ju jatte skoj att hon far en san chans pa ett bra jobb , men de kommer kannas jatte konstigt att inte ha dom har! man har som vant sig vid att ha dom omkring sig.. sa de blir jag och tegstrom som far halla lagan uppe, vi far se hur de gar!

ha de bast!

PUSS&KRAM!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vet ett toppen ställe i Vindeln där man också får bo gratis om man städar. Intresserad?

2010-03-21 @ 18:55:13
Postat av: Emelie

vi sitter på arlanda och väntar på flyget till umeå nu! vi orkade inte london nu, ska ta det senare, nu vill jag bara hem och sova!! hur länge tror du att ni blir i cairns?

2010-03-24 @ 19:24:12

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0