New Horizon

Hej sverige! har lever vi och mar, trots de halv braiga vadret. vi har hittat oss en skont gang att hanga med i fran rum 11 , dom har AC pa rummet sa de ar dar jag och otto har hangt. vi har varit ute och gjort stan och sen idag hade vi en extremt slo dag med en massa kortspel (vi larde dom chicago, och oj va jag saknar dig da mamma! blir mycket kortspel nar jag kommer hem va sa saker!)
Idag sa va de utcheckning kl 10, och varan bat gar inte forran 14.40, sa nu forsoker vi bara fa timmarna att ga. Har varit och lamnat vaskorna pa peter pan, nyttjar deras internet eftersom vi har guldkort har, och sen ska vi val dra oss till lagunen och hanga. Varan bat heter foresten new horizon for er som vill kika hur vi kommer bo dom kommanade tva dagarna. solen ar dessutom pa vag tillbaka sa vi hyser stort hopp till att detta kan bli en riktigt bra resa! och sen ar de bara tva natter till har i airlie ( Ozbussarna blir installda lite hippsomhapp pga de regniga vadret) innan vi fortsatter oss uppat!

ps. oversaksningen till emelie och jonas va saklart ett fodelsedagskalas i efterskott!

vad hander hemma da?

Pussar&Kramar


Kommentarer
Postat av: pappa

hej!

Du undrar vad som händer.På måndag skall mitt Konst projekt"spark fil i vindeln" upp på kommun fullmäktige. sedan har vi sökt ett konst stipendium till Henrik.

2010-02-20 @ 14:32:56
Postat av: chatrin

Ja här händer det saker må du tro. Jag ska på gympa i kväll, sedan är det kvartersrådsmöte i veckan och mycket mycket annat spännande! som Australien knappast kan bjuda på!!!!

2010-02-22 @ 16:24:48
Postat av: Madde

jag kan också spela kort med dig när du kommer hem :)

Nu är det bara 4 veckor kvar tills jag får hämta min valp. Hoppas allt är så bra!

2010-02-23 @ 07:25:23
URL: http://myranii.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0