Friday

Hej allihopa! vi har nu borjat lara oss sydney, latt att hitta maste jag saga, ar bara att folja en gata rakt fram sa kommer man ratt!

Igar va vi pa en lang promenad runt darling habour, harligt och en massa sol! Sen va jag och jonas upp i sydney tower, emelie och ottilia vagade inte! Pa kvallen  sa drog vi pa scubar, som ligger alldeles i narheten av dar vi bor, va na slags plastpase tema dar och vi sag itne riktigt kloka ut, ni fa se bilder sen!

Idag har vi hangt hos work and travel igen, fatt lite information om diverse saker som finns att gora och se har. Sjukt mycket saker jag vet inte riktigt hur tiden ska racka men de ska nog ga bra! Vi har aven fixat oss ett busspass som ska ta oss upp langst kusten i varan egen takt.

Ikvall ska vi fara pa the gaff och fa gratis middag vilket uppskattas, nagonting annat an nudlar ar paradiset!

De va allt jag hade att rapportera for nuet, vi hors!

ps. tack for vykortet ;)

Kram LINN

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej! Snön smälter och vi ska äta fredagsmat. Skicka gärna en beskrivning på kustresan så att vi kan hänga med på kartan. Pappa o mamma

2009-12-04 @ 16:39:17
Postat av: Moster B

Hej igen!

Här i Byn finns det inte lika mycket att berätta om som i Sydney, så då får man väl skriva om vädret, det tacksamma ämnet. Och det har snöat!! Snön lyser vit på taken, endast tomten är vaken. Och så moster B förstås.....

Ha det bra

2009-12-04 @ 23:16:37
Postat av: Anonym

skriv din kommentar här :)!

2009-12-04 @ 23:18:53
Postat av: erica

Hej.

Kul att läsa hur ni har det.Själv tänkte jag gå på julmarknad idag men nu är det så att det behagar regna så jag får nog hitta på nått annat.Imorgon kommer simon hem så får vi höra om deras resa.Ha det bra kram från oss.

2009-12-05 @ 09:51:18

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0