Livet leker!

Ja nu kan man verkligen saga att de goda humoret ar tillbaka! Solen ar har och vi har nu bestamt att vi aker i fran cairns pa lordag, de kanns att de verkligen ar pa tiden nu! De blir bussen ner till melbourne, ett hoppa pa och av pass sa vi kan fara och halsa pa alla vi lart kanna under vara resande manader upp efter kusten!

Arbetsdagen idag har ocksa varit kanon, bara vadret jag de mycket battre! allt gick fort och vi fick aven berom av dom i receptionen som sa att vi va dom basta stadarna dom haft... nagonsin! mjoooru!

Sen sa ska vi aven fixa med ombokningen av biljetten hem, vi kommer nog ocksa hem tidigare an planerat! Vi har som gjort allt vi velat gora har , plus sa ar jobbet i sommar hemma fixat.. sa ja.. idag leker livet!

PUSSAR&KRAMAR

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Linn!

Jag har varit och hämtat vad de nu heter hos Ann och Tommy. Får vi öppna paketet?

Jag har i veckan haft några lektioner på midgård och renfors.

Hörde att du kanske kommer hem tidigare, trevligt tycker jag och övriga familjen.

2010-03-31 @ 15:15:57

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0