Slideshow

Igår hade jag lite seriös upptrappning inför min kommande resa.
Pappa och jag va nämligen hembjuden till herr och fru Bard på diabildsvisning ifrån Australien, mycket intressant! Fick mig en hel del goda råd och tips och även lite skratt, när de visade sig att de rännde omkring en hel del "crocodile dundees" i bakrunden på diabilderna.

Sen hade J.O.E.L* lite små sammanträden hos mig under dagen. Först i form av fröken tegström och senare på kvällen kom Emelie och Jonas på visit, tycker vi är duktiga på att tajma in att träffas då inte alla är närvarande, men de kanske är lika bra, så vi inte blir tokless på varandra redan nu haha.

Bestämde mig också att slå slag i saken och fixa mig en försäkring, ingen idé att dra ut på de hela, för jag har verkligen velat av och an om vad man ska ha för någon.
Lotten föll iallafall tillslut på Backup Extended. Känns som den täcker de mest för dom utflykter och diverse äventyr som vi tänkt oss ut på, sen så va den ju inte sådär jätte dyr vilket känns bra nu när man kommer ligga på en tajt budget och sen så har ju även mina kära medresenärer också valt den samma.

Men det va igår det! Idag har jag varit och sagt hejdå till Umeå!
Va på stan och fixade dom sista små sakerna till resan, där träffade jag på kusin jesper som hastigast. Jag va sen och åt lunch med moster C uppe vid universitetet, och de må jag säga va både gött och trevligt! (Där uppe hann jag även skymta fröken sandström).
 Senare vid ett snåret for jag ner till stan och mötte upp umetjejerna på café station,  verkligen myspys! tror vi satt där i mer än tre timmar och flummade!

Huvva nu har jag börjat känna av hur svårt de kommer bli att lämna alla härhemma och att vara borta så pass länge som vi ändå ska vara... men jag hoppas de kommer gå bra, kommer väl tycka tiden går alldeles förfort när jag väl är down under!

Men de va allt jag hade att rapportera..
om du inte också vill höra att jag just kommit hem ifrån renfors, där alla olika gymnasieskolor varit och presenterat sina program (vi följde med lillebror dit) men  faktiskt va de endel som trodde att de va jag som sökte skola.. jag må va 20 men nog ser jag fortfarande ung ut ;) haha

Kram Linn


*(Jonas. Ottilia. Emelie. Linn)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0