En julig afton


Igår (torsdag) så va de megamys kväll med familjen! Eftersom jag kommer va borta över julen så hade vi en myskväll här hemma i julens tecken. Vi hade dukat upp med fikon, julmust,skummtomtar, nötter och andra smaskigheter, och naturligtvis julfilmer som grinchen och trolltider! kan inte bli så mycket bättre än så?! jag tror inte de!
Sen har jag även varit hos lotta och kikat på bilder och fått lite mer smak inför min kommande resa! hann även förbi hos viktoria och klippa mig, känns skönt att bli av med allt onödigt hår på kaluffsen!

Men de va torsdagen de, idag så har de varit totalt kaos! hur mycket saker som helst som ska göras, fixas och packas! heeeelt sjukt att vi far imorgon.. jag kommer  ju ihåg när jag och emelie satt i lusthuset vid ökbäcken och pratade om att de vore rätt coolt att åka till australien och i morgon är de alltså dags!
Har försökt förtränga de hela genom att va på hotellet nu ikväll, kul att träffa folket, men dagen D smyger sig på ändå... Nu ska jag försöka sova och förbereda mig mentalt inför resan! vi hörs på andra sidan!

KRAM LINN


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0