Bondi beach

Hej allihopa!
Nu har vi borjat kanna oss valdigt less pa storstaden! Vet inte hur manga mil vi vandrat gata upp och gata ner har, men idag bestamde vi oss iallafall att soka oss ut till havet. En vecka har vi varit har, regnat 2dagar, sol 2 dagar och resten mulet , sa vi tyckte allt att vi fortjanade lite strand liv!
Pa vagen dit fick vi lite smak pa julstamning i form av valdigt utsmyckade bussar och busschaffisar, annars ar de inte sa mycket av den varan har nere, kanns mer som alla glomt ta bort julpyntet och later de vara krav over sommarn.

Valet av strand foll iallafall pa de valkanda bondi beach, och trots att de kanske inte va sa varmt, utan mer molnigt sa hade vi riktigt skoj dar bland vagorna, vi har dessutom till allas varan forvaning fatt oss farg, och de sager oss val bara hur pass mycket solen tar pa har nere!

Nu har vi just atit middag och invantar kvallens aventyr...

KRAM LINN!



Har har ni foresten en karta pa varan resrutt med buss som vantar oss pa lordag

Kommentarer
Postat av: Emma

Ni ska väl inte åka hela vägen på en gång? :O Då kommer ni nog aldrig mer vilja se skymten av en buss.. ;P

Fraiser Island ska va riktigt fint, men jag antar att ni redan vet det ;)

Ha så kul! :D

2009-12-05 @ 11:09:18
Postat av: Mamma

Bra att få resrutten! Vi ska försöka hitta en bättre karta över Australien så att vi kan hänga med. Dopet var kul och de hälsade tillbaka! Pappa ska till Norsjö imorgon och besikta bilen, vi övriga tjavar på som vanligt. Glöm inte att lussa den 13:e! KRAM

2009-12-06 @ 22:30:37
Postat av: pappa

hej linn!

Jag fick ett mail från min kusin Birgitta hon följer din blogg,Jag har varit i Norsjö och besiktat bilen den gick inte igenom så nu får vi tillfälle att hälsa på morfar en spontan gång före jul.Morfar hälsar till dig liksom dina bröder och din mamma

Kram pappa

2009-12-07 @ 22:17:00
Postat av: Mamma

Hej! Oskar och jag är sjuka och ligger i soffan och ser på dinosauriefilmer. Mysigt värre! Det är samma förkylning som sist. Gissa om jag är less! Chatrin säger att Blue Mountin är jättefint hon har varit där. Vi hörs! KRAM

2009-12-08 @ 15:49:53
Postat av: Kusin Helena

Hej Linn!



Vad roligt ni verkar ha! Ni är riktiga tuffingar som törs fara, inget som jag skulle tordas "på min tid". Ha en underbar resa och samla så mycket minnen du kan.

Kram och God Jul!

2009-12-09 @ 11:00:12
Postat av: Stellan

Hej!

Nu har äntligen adressen nått ända fram till Norsjö så nu kan jag följa din resa. Ha det bra och sköt om dig.

/ Stellan

2009-12-09 @ 12:15:52
Postat av: Mamma

Jag har skickat ett meddelande via facebook om ev kontakt. Kram

2009-12-10 @ 09:43:00
Postat av: erica

Hej.Här närmar sig Luciadagen med stormsteg. Vi ska fira den på jobbet imorgon och du vet ju vilken fantastisk sångröst din moster har så där missar du nått.Ha det så bra kram.

2009-12-10 @ 19:48:39

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0